C.E.I.P. Padre Crespo

Taller xogo de fios a nenos

Durante los meses de diciembre y enero, junto a Isabel Rejo, hemos participado en los talleres de plástica del CEIP Padre Crespo de Xunqueira de Ambía. El director del colegio, Javier, y yo nos propusimos que los niños y niñas  descubrieran una nueva técnica de manualidades y, al mismo tiempo, demostrarles que la discapacidad no es un problema para afrontar nuevos retos.

Hemos compartido unos ratos increíbles con los alumnos/as de 3º, 4º,5º y 6º de primaria y, por supuesto, ellos se han mostrado muy participativos e ilusionados con la actividad.

Aquí os muestro algunos de sus trabajos y espero volver a veros pronto!

*********

Durante os meses de decembro e xaneiro, xunto a Isabel Rejo, participamos nos obradoiros de traballos manuais do CEIP Padre Crespo de Xunqueira de Ambía. O director do colexio, Javier, e eu propuxémonos que os nenos e nenas descubriran unha nova técnica de manualidades e, o mesmo tempo, demostrarlles que a discapacidade non é un problema para afrontar novas metas.

Compartimos unhas clases increíbles cós alumnos/as de 3º, 4º, 5º e 6º de primaria e, por suposto, mostráronse moi colaboradores e ilusionados coa actividade.

Déixovos a mostra dos seus traballos e espero vervos nun anaquiño!

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.