Obradoiro na Residencia de Maiores de Monforte

Hoxe, estar escribindo este post éncheme de orgullo e satisfacción xa que foi a primeira vez que impartín un obradoiro para maiores. 

A miña visita á Residencia de Maiores de Monforte de Lemos (Lugo) foi toda unha experiencia vital. Eu aprendinlles a técnica de traballar cos fíos, pero as miñas alumnas compartiron conmigo as súas lembranzas.

Fixemos debuxos moi básicos porque era a primeira vez que se afrontaban a este reto, pero como podedes ver nas fotos foi todo un éxito! 

Flores, bolboretas, peixes… foron algúns dos diseños elexidos, nos que durante toda a mañá estiveron traballando animadamente as participantes deste obradoiro.

Agardo volver visitarvos pronto chicas😀

 

Hoy, estar escribiendo este post me llena de orgullo y satisfacción ya que fue la primera vez que impartí un taller para mayores.

Mi visita a la Residencia de Mayores de Monforte de Lemos (Lugo) fue toda una experiencia vital. Yo les aprendí la técnica de trabajar con los hilos, pero mis alumnas compartieron a mi lado sus recuerdos.

Hicimos dibujos muy básicos porque era la primera vez que se enfrentaban a este reto, pero como podéis ver en las fotos fue todo un éxito!

Flores, mariposas, peces… fueron algunos de los diseños elegidos, en los que durante toda la mañana estuvieran trabajando animadamente las participantes.

Espero volver visitarvos pronto chicas😀

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.